להתחברות

פתיחה

sources

תמצית

האם מותר ליזם לפתח אזור 'ירוק' או שיש לו מחויבות לשמור על מרחב ירוק לדורות הבאים?

הדיון הערוך

  • מנחה

    ליזם מותר לפתח אזור ירוק אבל שלא ישכח שהעבודה שהוא עושה יכולה לפגוע גם בטבע מסביב כי הוא הרי בונה… ליזם מותר לפתח אזור ירוק אבל שלא ישכח שהעבודה שהוא עושה יכולה לפגוע גם בטבע מסביב כי הוא הרי בונה את האזור הירוק על סביבה טבעית שכבר הייתה קיימת. וגם יש לו מחויבות גדולה לשמור על הטבע עצמו לדורות הבאים שיבואו . (צפיה בדעה במקור)
  • דוד כץ

    העולם נברא בשביל שהטבע ישמר ויהיה כמו שהוא אבל הוא לא נברא לשם כך שבני האדם יהרסו אותו בכך שהם… העולם נברא בשביל שהטבע ישמר ויהיה כמו שהוא אבל הוא לא נברא לשם כך שבני האדם יהרסו אותו בכך שהם יבנו את בניני המגורים שבו הם יכולים לגור, פארקים שנבנו על חורש ועל הטבע שפעם היה יפה. (צפיה בדעה במקור)
  • דוד כץ

    מקור: וואלה המשרד להגנת הסביבה מאיים לסגור את מיכל האמוניה המוגדר על ידי הנאבקים לחיסול "פצצת זמן" אם לא יימצא… מקור: וואלה המשרד להגנת הסביבה מאיים לסגור את מיכל האמוניה המוגדר על ידי הנאבקים לחיסול "פצצת זמן" אם לא יימצא פתרון עובדים רבים יילכו הביתה ומפעלים ישארו באותו המקום , מיכל האמוניה יישאר וימשיך לסכן את כל חיפה ואת כל הסביבה מסביב  והמרד ימשיך לשכנע  את הציבור שהכל בסדר (צפיה בדעה במקור)
  • דוד כץ

    מקור: ynet כשהרסו את כיכר דיזנגוף לאן פינו את כל ההריסות והפסולת? הפסולת והשרידים הושלכו לרחבי המדינה ואפילו למקומות עם… מקור: ynet כשהרסו את כיכר דיזנגוף לאן פינו את כל ההריסות והפסולת? הפסולת והשרידים הושלכו לרחבי המדינה ואפילו למקומות עם סביבה טבעית יפה. דבר זה יכול לסכן את הסביבה עצמה ומי התהום בכך שחומרים רעילים וחומרים שמזיקים לסביבה עצמה יחלחלו למי התהום , לפגוע בקרקע  לזהם את האוויר ולהביא להתרבות מזיקים ולאבדן שטחי קרקע ושטחים פתוחים.   (צפיה בדעה במקור)
  • דוד כץ

    אני נגד שיזם יפתח אזור ירוק מכיוון שאותו אזור שהוא רוצה לפתח עליו את האזור הירוק שלו הוא קודם כל… אני נגד שיזם יפתח אזור ירוק מכיוון שאותו אזור שהוא רוצה לפתח עליו את האזור הירוק שלו הוא קודם כל צריך להרוס את המקום ואת הסביבה הירוקה כדי שיוכל לפתח את המקום עצמו ןלכן אני חושב שיזם שרוצה לפתח אזור ירוק חייב לשמור על הסביבה בשביל הדורות הבאים. (צפיה בדעה במקור)

מקורות עיקריים